Referent/ka Back Office

Věděli jste, že strom přefiltruje za 1 rok 10 kg CO₂? Když vytřídíte 4 litry použitého oleje, je to jako byste zasadili nový strom. Díky tomu pomůžeme přírodě s redukcí, CO₂ v ovzduší i my.

P. S. Zasaďte strom a třiďte olej s námi!

Co bude Vaším úkolem?

  • převážná část práce je skladové hospodářství, denní práce v tabulkových editorech (nákup, prodej, převod z/do skladu, kompletní kontrola správnosti)
  • zápis a kontrola přijatých/vydaných faktur vč. datových zpráv do systému
  • operativní úkoly v rámci oddělení Back office
  • každodenní práce v Excelu a jiných interních systémech
  • spolupráce s dalšími odděleními

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Bezpodmínečně nezbytná je pokročilá znalost principů práce v Excelu, nejde o to, kolik funkcí máte v hlavě, ale jak si rozumíte s jeho ovládáním.
  • SŠ vzdělání s maturitou
  • pečlivost – práce s daty v systému, samostatnost, odolnost vůči stresu, spolehlivost, preciznost
  • výhodou je zkušenost s vedením náročné agendy (SAP, MS Dynamics NAV)
  • výhodou je znalost polského jazyka (není podmínkou)
  • řidičský průkaz sk. B

Co vám můžeme nabídnout

  • práci v dynamicky rostoucí české Eco friendly společnosti
  • důkladné zaškolení na pozici
  • cafeterie: volnočasová benefitní karta EDENRED BENEFITS nebo tarifní sportovní karta Multisport dle výběru zaměstnance
  • firemní akce se skvělými kolegy
  • měsíční stravenkový paušál, káva, čaj na pracovišti kdykoliv k dispozici
  • a mnohem více..

Kdy můžete nastoupit? Nejlépe ihned

Jaký úvazek Vám můžeme nabídnout? HPP

Vaše budoucí pracoviště: TRAFIN OIL, a.s., Kopeční 1009/21, Slezská Ostrava, 710 00

Pokud vás zaujalo být součástí našeho týmu, pošlete CV na email erika.sirotova@trafinoil.cz.

Partner oslav 100 let FC Baník Ostrava.